fredag 5 januari 2018

Allt i ett

Hej, nu slår jag ihop mina två bloggar, den här annettesbeautybox med min blogg Annettesskimmer.se.

Annettesskimmer är min, vad ska jag säga, huvudblogg. Där har jag bloggat sen 2008 om mitt arbete som inredningsdesigner och mina tankar kring inredning.

Jag hinner helt enkelt inte med att blogga på två ställen, ibland känns det som om jag inte hinner med att blogga alls men försöker alltid få till fem inlägg i veckan på Annettesskimmer.

Hoppas att du hoppar med och att du kommer att gilla min inredningsblogg som nu alltså kommer att glimra till den med ett och annat skönhet-/hälsa-/välbefinnandeinlägg.
Men vem vet, kanske att jag återkommer hit framöver. Jag får känna mig fram och se om det här är ett bra val, om inte så kommer jag kanske tillbaka hit fram över, inte omöjligt :)

Trevlig måndag, vi ses på Annettesskimmer hoppas jag!

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...