tisdag 25 juli 2017

Test - Rénergie Multi-Lift Crème Légère All Skin Types

Det kommer så mycket nytt hela tiden vad det gäller hudvård och krämer, svårt att vara uppdaterad, eller helt omöjligt faktiskt. Och det är ju inte bara att känna krämen på huden en gång för att få sig en uppfattning om hur den känns, verkar och beter sig, nej, det krävs en tid att använda produkten innan jag kan ge ett utlåtande.
Nu har jag använt Rénergie Multi-Lift Crème Légère All Skin Types ett tag. En dagkräm som ska förhindra rynkor, öka produktionen av kollagen samt ge huden volym med hjälp av bl a extrakt från linfrön och  svart te. Du använder krämen varje dag i ansiktet och på halsen, under makeup eller ensam. Resultatet ska ge ett lyft och en fastare hud. I serien finns det flera olika produkter.
Riktigt skön tycker jag att krämen är, ljuvlig doft har den också och det viktigaste, min hud trivdes fantastiskt bra med krämen. Men den är inte billig, runt 900 kronor får du ge för den. Men, förutom priset då, så ger jag tummen upp.


Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...