torsdag 8 juni 2017

Rätt och riktigt

Jag brukar säga att om man vill göra rätt, äta rätt, undvika diverse mer eller mindre giftiga tillsatser i alltifrån mat till kosmetika så måste man vara kemist eller expert i ämnena. Det är ju inte riktigt klokt, heller inte acceptabelt att man som konsument ska behöva brottas med de här problem, men vad gör man!!! Jag har ju varken tid eller vill bli någon innördad person bara för att jag vill slippa gifter i t ex mat och kosmetika, men är det pengarna som styr så är det.

Så när jag ser företag som försöker hjälpa oss vilsna konsumenter i de här frågorna blir jag riktigt glad. Under Your Skin är en ny plattform för rena skönhetsprodukter. Syftet med Under Your Skin är att hjälpa och inspirera konsumenter till en renare livsstil och renare alternativ i badrumsskåpet.

Under Your Skin är till för alla som vill göra ett hälsomässigt och miljömässigt bättre och renare val av hudvårdsprodukter. Ja, att hitta rena produkter i djungeln av långa obegripliga innehållsförteckningar, lättare att hitta rätt utan att behöva tumma på vare sig kvalitet, spännande nyheter eller den lyxiga känslan i badrumsskåpet.
Hos Under Your Skin finns produkter från noggrant utvalda varumärken som Bottega Organica, Pai, Supermood och Lulu & Boo, även Maria Åkerberg som jag skrivit och testat mycket ifrån tidigare. Gemensamt för alla produkter som säljs på Under Your Skin är att de är rena och inte består av farliga ämnen som kan framkalla diverse störningar och sjukdomar. En del av varumärkena lanserar också exklusivt på sajten.
Som ni förstår så ger jag stort gillar till det här!

Ha en fin torsdag!


Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...