måndag 29 maj 2017

Swiss Clinic skin series Eye Cream

Det var ett tag sen jag provade en ny ögonkräm, har inte haft någon på ett tag, utan tycker att om jag har en riktigt bra kräm för ansiktet så funkar den bra även runt ögonen. Häpp, nu vet jag att jag kommer att få mothugg, men det tål jag :), liksom att mina ögon tål, och trivs bra med mina fina ansiktskrämer. Men nu har jag testat Swiss Clinic skin series Eye Cream. En kräm som är speciellt utvecklad för att motverka trötta och stressade ögon samtidigt som den absorberar snabbt för en omedelbar effekt mot påsar och mörka ringar. Fettlöslig hyaluronsyra agerar som fillers och därmed släta ut fina linjer och ge en ungdomlig effekt...hmmm...vet ungdomlig effekt låter löjligt. Vem vill se ut som en ungdom!?, när mogna kvinnor är så mycket vackra! :) Men annars så är krämen riktig skön och går som de säger fint och snabbt in i huden. Priset är 490 kronor / 15 ml.
Ha en fin måndag!


Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...