måndag 22 maj 2017

Body Butter Fleur de Orange från Maroccanoil

För några veckor sen berättade jag om Body Soufflé från Maroccanoil, se HÄR. Glad över att jag hittat den sköna kroppskrämen kunde jag inte låta bli att också testa Maroccanolis Body Butter Fleur de Orange. Som är en koncentrerad kroppskräm med antioxidantrik arganolja, shea-, kakao- och mangosmör som ger näring och avokado-, oliv-,skvalen- och granatäppleolja som gör huden mjuk och ger näring. Doftar apelsinblommor och är parabenfri. Allt bra om det inte var för konsistensen. som är alldeles för ser, ja väldigt svårarbetad, synd för anar så känns huden skön. Den är inte speciellt dryg, så priset 529 kronor för 190 ml är mycket kan jag tycka.

.

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...