onsdag 25 januari 2017

Deon som aldrig sviker mig

Vad har ni för favoriter? Ja, såna produkter som står stadigt vid er sida år ut och år in, jag har en del. Jag brukar berätta om dem här på bloggen emellanåt, idag, min favorit deo.
Min favorit bland deo är Vichys Antiperspirant Deodorant 48H, den  gör inte så mycket väsen av sig, utan bara gör sitt jobb. Jag ar använt Vichys Antiperspirant Deodorant 48H i flera år nu, just för att den inte göra så mycket väsen av sig men fyller sin funktion alldeles utmärkt. Ja då är det liksom ingen idé att byta och testa något nytt. Har du inte hittat rätt i deodjungeln så kanske Vichy är något för dig också. Ha en fin onsdag!



Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...