måndag 30 januari 2017

By Terrys Hyaluronic Hydra Powder är en favorit

I helgen upptäckte jag att mitt Hyaluronic Hydra Powder från By Terry är på väg att ta slut, och dags att köpa nytt alltså. Jag tror att jag berättat om pudret tidigare för det tillhör en av mina favoriter, men skadar absolut inte att nämnas igen.
Det är inget puder i vanlig benämning, utan den optimala finishing produkten som skapar illusionen av en jämn och perfekt hud. Den är också riktigt återfuktande på huden, huden ser inte torr ut, perfekt för alla hudtyper alltså.  
Innehållet av kiselmicropärlor och hyaluronsyra absorberar överskottstalg utan att torka ut, håller huden snyggt sidenmatt, ger superfin lyster och suddar fint ut ojämnheter.
Är en av de absoluta topsäljarna i sortimentet world wide pga sin förmåga att sudda ut porer, fina linjer, fixera makeup och skapa illusionen av en jämnare hudyta.
  
Jag brukar avsluta min makeup med Hyaluronic Hydra Powder, men du kan också använda den här hudvårdande produkten på flera sätt.  

- Applicera ett tunt lager under natten efter din hudvårdsrutin. Detta fina puder-stoft vårdar, återfuktar och kapslar in fukten i huden.

- Applicera ett tunt lager puder efter din dagliga hudvårdsrutin som en avslutande produkt. Alternativt innan du lägger din makeup, för en primer effekt med extra utslätande och fuktgivande egenskaper. Appliceras även här med en fluffig borste.

Pris runt 420 kronor

Jag tror inte att du kommer att bli besviken om du testar produkten.

Ha en fin måndag!


Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...