tisdag 9 augusti 2016

Mitt hår trivs bäst med...

Som ni vet så testar jag så gott som allt jag skriver om och därmed vet ni också att jag har testat många olika shampo och balsam, ja riktigt många har det blivit. En del mindre bra och en del mera bra kan jag säga. Men hur det än är så återkommer jag alltid till mina favoriter, det som absolut passar mitt hår bäst är utan tvekan Redkens Extreme. Ja jisses vad lycklig mitt hår blir när jag, efter att jag testat runt bland andra märken och serier ett tag, återkommer till Redkens Extreme. Visst är det härligt när man verkligen hittar sin grej eller sitt märke. Men, så vet man ju inte om det ligger någon nyhet bakom knuten och lurar, det är det som alltid drar mig runt på testarstråk :)
Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...