måndag 14 mars 2016

True Mystic Volum Mascara från Lumene

För en tid sen fick jag True Mystic Volum Mascara från Lumene för att testa. Och den senaste veckan har jag använt och testat den.
Som så gott som alla mascaror så är den överfull med produkten på borsten i början, ja, jag måste alltid ta bort en del del med en pappersservett de första gångerna jag använder nya maskaror...undrar när de ska komma på en bra lösning för det här problemet. Men när borsten väl har lagom med mascara så lägger den sig fint runt fransarna. Den är lätt att lägga på, även  med flera lager och det blir inte "geggigt" eller klumpigt. Fransarna blir snygga, och, de blir inte stela, spretiga och spindelbenslika. En bra mascara till bra pris, 129 kronor.

Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...