onsdag 20 maj 2015

I väntan på solen och värmen

Sponsrat inlägg

Har ni köpt solkräm ännu? Ja, för nu sjutton måste det väl ändå bli lite sol och försommarvärme.
Jag är i alla fall beredd, och i år har jag valt Beauté Pacifiques Stay Beautiful, låter ju i alla fall riktigt lovande. Men den verkliga anledning till mitt val av Beauté Pacifique är att jag är så nöjd med min dag- och nattkräm från dem som jag skrev om HÄR.

Stay Beautiful är ett vårdande solskydd för ansiktet och dekolletaget med dubbel anti-ageeffekt. Skyddar mot både UVA och UVB strålning, förebygger solskador och för tidigt åldrande med en mix av vitamin E, Resveratol och Procyanidin utvunnet från Beauté Pacifiques speciella chilenska druvkärneextrakt.

Pris 399 kronor / 50 ml

Och du som solar, sola med försiktighet!


Foto: Annette Eriksson, Annettesbeautybox



Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...