fredag 17 april 2015

TEST - Solpuder, Compact Powder Sun Kissed, Maria Åkerberg

Sponsrat inlägg

Jag gillar solpuder, speciellt på sommarhalvåret, men ibland drar jag över ansiktet med en borste med solpuder även på vintern, det piggar liksom upp.
Sen någon vecka tillbaka så har jag dragit några varv med puderborsten och solpudret Compact Powder Sun Kissed från Maria Åkerberg över ansiktet. Känns skönt att få lite extra färg nu när solen börjar på att visa sig allt oftare.
Det här solpudret ger en skön tunn solkysst effekt, du kan drar det över hela ansiktet, som jag brukar göra, eller som rouge eller varför inte bara på ögonlocken. Till pudret följer en liten svampvippa, men den tycker jag inte att du ska använda, för resultatet blir så mycket bättre med en bra puderbortse. Du behöver inte vara rädd att porerna täpps till för pudret är inte portilltäppande, och alla Maria Åkerbergs produkter är tillverkade av ekologiska produkter.

Pris ca 225 kronor.

Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...