fredag 21 november 2014

Snyggaste ögonbrynen

Jag har både fylliga och mörka ögonbryn utan att behöva arbeta med dem speciellt mycket. Går på salong och plockar dem var 3 vecka annars så sköter dom sig ganska bra själva. Om, ja om det inte faller sig så att jag tappar några bryn på nästa samma ställe och det blir lite håligt så att säga just där. Och ibland så har jag också tänkt att jag ska försöka att måla en lite annorlunda, ja en ännu snyggare form. Har väninnor som är superduktiga på det och kan få väldigt snygga bryn, men själv har jag nästan gett upp försöken med målningen av bryna, ja jag får aldrig till det helt enkelt.
Men häromdagen fick jag en ögonbrynspenna i min hand från Eyeko och var så klart tvungen att testa! Och jag säger bara Häpp!...jag kunde! Färgen är väldigt lätt, och vattenfast, och väldigt lätt att applicera. Tror att det beror på att färgen inte är så mättad och att penseln är väldigt tunn och lättarbetad. Målar du dina bryn så tycker jag absolut att du ska testa pennan. Tummen upp!

Trevlig helg kära ni!

Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...