måndag 10 november 2014

IQ bältet - ger ordning och reda i löpspåret

Jag är absolut ingen superlöpare, men jag brukar ofta springa och gå på långa powerwalk under, framför allt sommarhalvåret. Jag springer och PW oftast ensam, gillar det, för då kan jag styra takten helt själv och lyssna på någon podd.
Men jag har inte haft någon bra mobil-ficka/-armhållare som jag trivts  med. Vilket resulterade i att jag i somras lyckades med att fuktskada min mobil när jag klämde fat den i min träningstopp! Häpp, det blev ju en dyr historia, trotts drulleförsäkring!
Men förra veckan var jag ute på mässan och tog en runda på Allt för Hälsan och såg det här smarta bältet, IQ-bältet. Bältet håller koll på allt från nycklarna till hörlurssladden och mobilen. Ett sånt får det bli till våren.

Foto: Linn Holm Ekholm




Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...