måndag 25 augusti 2014

Solpuder med fint skimmer

Sommaren går mot sitt slut och den vitare tonen på huden börjar på att komma tillbaka. Men ok då, lite färg har jag allt kvar och med lite hjälp så duger den ett tag till innan foundationen kommer fram. Ett perfekt hjälpmedel, för att få en lite piggare hud, så här års kan jag tycka att solpuder är. Just nu testar/använder jag Sheer Cover Bronzing Minerals som innehåller finmalda mineraler i olika toner och som ger ett jättefint men mycket lätt skimmer och en lätt solkysst färg till ansiktet, och kroppen om du vill. Jag är glatt överraskad till produkten, ja för jag är alltid lite skeptisk till produkter med skimmereffekt. Men i Sheer Cover Bronzing Minerals kan jag bara säga att det är liksom skimret som gör hela produkten, mycket nöjd!
Pris 179 kronor/4,5g.
Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...