måndag 18 augusti 2014

Nya vanor

Tänk vad det är lätt att skaffa sig nya vanor. För mig behövdes det bara att en nagelsalong öppnade ett kvarter från mig, och så var jag fast. Jag har tyckt att jag inte har tid att springa att fixa naglarna var 2-3 vecka men så blev det så enkelt när det fanns precis runt hörnan, och tiden tjänar jag snabbt in genom att slippa allt nagelfixande var och varannan dag där hemma.
Ja så skönt det visade sig att vara att inte behöva bekymra mig över naglarna alls under ett par veckor. Gelishlacket sitter som det ska, färgen är perfekt liksom glansen och priset, 350 kronor, tom 30/8 ger de dessutom 30% rabatt! Vill du också skaffa dig en ny vana och tycker att Östermalm/Nybrogatan 62 är en bra adress för dig så kan jag varmt rekommendera salongen, som gör allt vad det gäller manikyr och pedikyr...och nej, jag har varken fått ett bättre pris eller blivit ombedd att rekommendera dem, tycker bara att de är riktigt bra!

Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...