onsdag 4 juni 2014

Fina fransar med Eyekos mascara Fat Brush Mascara

Är det någon makeupprodukt som det kommer nya av var och varannan dag så är det mascaror. Den ena ska förlänga, den andra bygga upp och den tredje ska ge näring, ja så håller det på. Själv så vill jag ha en ganska torr mascara, ja slippa att torka av borsten i början och där med slänga halva innehållet. Sen så vill jag att fransarna efter målning ska vara följsamma och mjuka, inte stela och hårda. Vad mer, jo jag vill att mascaran ska bygga upp fransarna utan en massa lösa fiber. Ja så ungefär är min önskelista på en bra mascara. Nu har jag testat Eyekos mascara Fat Brush Mascara. 
Fat Brush Mascara har en stor borste som bygger volym bra, den är inte för blöt utan fungerar bra att köra med på en gång, och fransarna blir inte stela som spindelben. Jag tycker att den sitter bra hela dagen utan att kladda eller mula. Och det som framförallt skiljer sig från andra mascaror är den smarta mjuka och klämbara tuben som gör så att du kommer åt den sista droppen av produkten. Priset ligger på 199 kronor hos kicks.se. 
Värd att testa!
Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...