måndag 7 april 2014

Klarsynt med Eye Cream More från Maria Åkerberg

Nu har jag testat en till produkt från Maria Åkerberg/Dermanord, ögonkrämen Eye Cream More. Som jag berättat tidigare så har jag redan provat på två av deras nyheter, se här och här, och varit riktigt nöjd. Ja när jag upptäckt ett nytt märke och dessutom varit supernöjd med produkterna så är/var förväntningarna höga på produkten redan innan jag började testet. 
Eye Cream More som är en komplett ögonkräm som ska täcker alla behov för att skydda ögonkonturen och ska vara mycket effektiv på hängande ögonlock. Effekten märks redan efter en veckas användning och efter 28 dagar har de vi test kunnat mäta upp en minskning av hängande ögonlock och rynkor med 44%. Nyponfröolja och extrakt från persisksilkesträd ger utslätad och uppstramande effekt på linjer och rynkor. Eye Cream More ska också dränerar svullnad och motverkar mörka partier under ögat. 
Jag tycker att den silkeslena krämen ger en skön känsla när den kommer på plats, och den är riktigt, riktigt dryg, det räcker med en pytteliten mängd för att klara båda områdena kring ögonen. Jag är ibland känslig för vissa ögonkrämer som kan ge mig både irriterade, rinnande och lite svullna ögon, trotts korrekt användande, men något sånt har jag inte varit med om under mina testveckor med Eye Cream More. Jag har heller inte vaknat med svullna ögon under testperioden, om det beror på att jag sovit och "levt" exemplariskt eller om det är krämens förtjänst vet jag inte säkert,men misstänker krämen, tack för det och tummen upp!
Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...