måndag 3 mars 2014

Ungdomligt hår....

Young Again, Ung igen, ja så lockar många hårprodukter med sina namn på serier till oss som passerat 40. Ja att våra hår ska få tillbaka sin ungdoms glans genom användningen av speciella Young Again produkter. Och visst, inte bara huden kräver extra hjälp när man blir äldre utan även håret. Mitt hår som förr alltid var glasigt, livfullt och lätthanterligt är idag ofta både krävande och tyvärr både torrt och risigt. 
Som jag berättat tidigare så håller jag nu på att prova igenom en massa schampo och balsam mm till mitt hår. Nu har jag använt, Kevin.Murphy Young.Again.Wash, Kevin.Murphy Young.Again.Rinse  och Kevin.Murphy Young.Again.Masque under en tid. Stärkande och mjukgörande Ati-Aging produkter med ingredienser som Immortelle & Baobab. Annat bra är att de är Sulfat & Parabenfritt, Anti-Oxidantrik, Anti-Inflammatorisk, Anti-Aging Mjukgörande, Djupt reparerande. 
Schampot gör håret mjukt och följsamt, känns mer som ett balsamschampo, finns det fortfarande? provade jag för säkert 15 år sen, inga tovor och heller ingen risighetsvarning som nästan alla schampon gör med mitt hår, jag har färgat hår. Om det så är vårdande och schampon för skadat och sprött hår, ja alla brukar göra mitt hår både strävt och svårhanterligt under själva schamponeringen, men inte Kevin.Murphy Young.Again, så tummen upp. Efter har jag använt Kevin.Murphy Young.Again.Rinse, som gör håret mjukt men samtidigt med lite motstånd. Ja håret blir inte bebismjukt utan det känns uppbyggt på något sett. Kevin.Murphy Young.Again.Masque har jag låtit sitta i håret efter schamponeringen ca 5-10 min och sen i med Rinsen innan sköljningen ca var tredje gång jag tvättat håret. Resultatet känns bra och håret känns toppen. Jag är mycket nöjd med de här produkterna och håret känns väldigt bra! Nu känner jag nästan att jag vill stanna med de här produkterna ett tag, ja vi får se om jag inte dyker på något annat som verkar super och kan få mig på andra tankar. Ja som ni förstår så ger jag Kevin.Murphy Young.Again tummen upp!

Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...