onsdag 26 mars 2014

Peppy eye pure skin concealer från Palina

Det där med concealer är inget som jag lägger ner någon större jakt på. Dels så tycker jag inte att jag är i så stort behov av det, även om det inte stämmer alla dagar, och dels så tycker jag att många av de jag testat gör mera skada än nytta. Ja kan tycka att det lägger sig i vecken under ögonen, och att det kan se lite lite torrt ut efter ett tag. Men visst springer jag på en och annan som faktiskt är riktigt bra, se här, och nu har jag ramlat över ytterligare en, Peppy Eye Pure Skin Concealer från Palina. Den döljer fint både mörka ringar och ojämnheter med sin fjäderlätta konsistens och super fina täckningsförmåga. Lägger sig inte i veck och rynkor och den är berikad med Vitamin A och återfuktande ingredienser. Pris 295 kronor, hos Palina.
Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...