tisdag 19 november 2013

Mumma för slitna toppar

Redkens produkter gör mig sällan besviken, och inte heller den här gången när jag testade Redken Extreme Strength Builder Plus. En djupverkande inpackning för extremt slitet/skadat hår, att säga att mitt hår är extremt slitet vet jag inte, men slitet, trött och torrt, ja. Men nu, efter inpackningen, tycker jag att mitt hår fått en rejäl upplyftning och lite studsigare lockar.
Extreme Strength Builder Plus innehåller den högsta nivån av ceramider inom den här serien för att intensivt reparera, vårda och ge styrka till håret. Man ska låta inpackning verka 5 - 15 minuter, jag hade den i håret 10 minuter innan jag skölj ur den noga. Tummen upp!


Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...