onsdag 23 januari 2013

Testresultat för OBAGIs Elastiderm eye treatment cream

Minns ni att jag i oktober berättade att jag varit på en pressträff för OBAGI, se HÄR. Efter träffen fick jag med mig ett prov på OBAGIs Elastiderm eye treatment cream och lovade att jag skulle återkomma med mitt testresultat. Nu har jag använt ögonkrämen, morgon och kväll, i snart 3 månader och tamej sjutton om jag inte tycker att linjerna runt ögonen blivit något färre och slätare. Jag vet, det är inte alltid så lätt att se resultaten, men som sagt jag tycker att huden runt mina ögon är mjukare och slätare innan jag började...och upplevelsen är ju bara den superviktig. Under tiden jag har använt krämen har jag heller inte känt någon irritation i eller runt ögonen, vilket jag kan göra ibland av vissa krämer...jag har känsliga ögon. Jag kommer att fortsätta med krämen, för burkens 15 gram är långt ifrån slut ännu, ja varför sluta med ett vinnande koncept som det brukar heta...

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...