tisdag 9 oktober 2012

Vippiga fransar

På senare tid så brukar jag få komplimanger och frågor om mina långa och täta ögonfransar. Och hemligheten bakom dem är så klart att jag testat ögonfransserum/näring. Jag har testat några olika och de som absolut har varit bäst för mig är RevitaLash, följt av NeuLash. Skillnaden mellan de här två var för min del att RevitaLash gav något längre och tätare fransar än vad NeuLash gjorde, även om NeuLash också gav fint resultat. Men jag tycker att NeuLash gjorde mina ögon lite irriterade, de blev lite rött runt ögonfranskanterna när jag la på serumet, och det är ju ett stort minus. Sen så har jag testat några andra billigare sorter, som inte gav något resultat så de nämner jag inte ens. Du som inte har provat, men gärna vill, ge inte upp på halva vägen. För det är verkligen så att du märker resultat först efter ca 4 veckor, och då måste du varit duktig och lägga på serumet VARJE kväll! Men belöningen som sen kommer är riktigt rolig!


Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...