torsdag 27 september 2012

Rengöring

Att rengöringen är A och O det vet de flesta. Men jag ska erkänna att jag vill att rengöringen ska vara effektiv och framför allt enkel, så en rengöring och ett ansiktsvatten får räcka för mig, inga ögonmakeup remover mm för min del alltså. Jag gillar heller inte rengöringsmilk, lite kladdig känsla och känns inte så fräscht tycker jag, nej jag gillar foam. Och jag har hittat min favorit, Shiseido White Lucency Clarifying Cleansing Foam. Den är super dryg, har en helskön konsistens och den rengör effektivt hela ansiktet inklusive ögon maken, precis så som jag vill ha det. Sen är det bara att gå över med ansiktsvattnet så är jag redo för ansiktskrämen/krämerna.

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...